piątek, 5 sierpnia 2011

Lazurowe wybrzeże Francja

A więc od  2 do 16 lipca byłam na Francuskim wybrzeżu w okolicach St.Tropez. Wakacje nad morzem śródziemnym były cudowne. Większość dni było gorąco, choć zdarzyły się i dni deszczowe. Bardzo spodobał mi się ten klimat, choć kilka lat temu zwiedziłam Włochy które również minę urzekły.Prócz pływania w cieplutkim lazurowym morzy zwiedziłam Cann, Monaco, byłam w Marinelandzie, latałam spadochronem, pływałam łódką.. Opaliłam się na piękny brązik zwłaszcza na plecach ;) Zamieszczam kilka fotek z przecudownych wakacji. Mam nadzieję że się spodobają ;)
 zachodzik słońca w miasteczku
 Moja skromna ruda osoba na łódeczce
 Gorąca egzotyczna plaża
 Po deszczu w Monaco
 Tropikalne drzewa
 Łódeczka
Kolorowa uliczka w St.Tropez
 Most w Port Grimaund
 Chmury nad Monaco
 Nocne życie
 Letni wypoczynek na plaży
 Morze o poranku
 Widok na port
 Panorama St.Tropez
 Kolejna piękna uliczka.

1 komentarz:

  1. Uch, Ewciu, zazdroszczę Ci tych podróży...;) Cudowne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń