poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wiosna Gospel 2012

Przez ostatni weekend uczestniczyłam w warsztatach gospel w Lublinie. Cudowne doświadczenie Boga i drugiego człowieka. Ach no i oczywiście muzyki. Śpiewaliśmy niesamowite piosenki. Hm, a tak właściwie to niesamowity był ten do którego śpiewaliśmy. Był i jest. Ach, niby to było wczoraj, lecz emocje jeszcze nie opadły. Tak naprawdę gdy to się stanie będę mogła zobaczyć owoce tych muzycznych rekolekcji. Dziękuję nie tylko Bogu ale i ludziom którzy byli tam ze mną. DZIĘKUJĘ. Pozwólcie że przedstawię wam naszych instruktorów.

To jego Pan zsyłał na moją drogę najczęściej. Przecudowny człowiek. Jestem mu niezmiernie wdzięczna.
Brian Fentress

 
Niesamowity! To już moje trzecie warsztaty z nim. Mam nadzieję że nie ostatnie.
Peter Francis



To moje pierwsze warsztaty prowadzone przez nią. Jestem zachwycona. Naprawdę. Cudowna kobietka!
Siobhan Coker.









A tutaj inne zdjęcia naszych instruktorów.



















A no i tak. Jestem druga. :)
 Bo ON jest pierwszy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz